Generhverv kørekort

Generhvervelse af kørekort

Generhverv kørekort til bil

At generhverve sit kørekort betyder, at du kan få din førerret igen på visse betingelser, og der er forskel på at generhverve efter hastighedsoverskridelse eller spirituskørsel.

“Det første du skal gøre er, at tage dit brev fra Politiet med til Borgerservice, og få udfyldt en P23 ansøgning om kørekort, derefter kontakter du mig, og vi aftaler det efterfølgende forløb sammen.”

Har du fået en betinget frakendelse, så har du også fået en udløbs dato for hvornår du senest skal have gennemført en kontrollerende køreprøve, som består af en teoretisk- og en praktisk prøve. (Husk hvis du dumper teoriprøven, så beholder de dit kørekort, og så må du ikke køre mere, før den praktiske prøve er bestået)

Har du fået en ubetinget frakendelse, så står der i din dom hvornår du må generhverve din førerret.

Skyldes kørekort frakendelsen spiritus eller narkotiske stoffer, skal du først gennemføre et ANT-kursus (alkohol/narko/trafik), som du tilmelder dig på https://atrm.plan2learn.dk/KursusValg.aspx?id=19951

Når du skal “træne” din teori for, at bestå en ny teoriprøve og en praktisk prøve, har du muligheden for at sidde hjemme og modtage undervisning i ro og mag, med et effektivt undervisningssystem, som minder meget om Færdselsstyrelsens teoriprøver.

Er du blevet taget indenfor de første 3 år, mens du har haft kørekort, så skal du ifølge din dom gennemføre en Særlig køreundervisning, som består af 8 teorilektioner + 8 kørsels lektioner, inden du må komme til teoriprøven og en praktisk prøve. Så i dette tilfælde er der mødepligt i Køreskolen til personlig undervisning og ifølge en lektionsplan.

Tilmeld dig på 31 44 80 12 eller på tilmeldningssiden

Pris | Kategori B | Generhverv kørekort til bil

• Fri adgang til teoriundervisnings aftenerne i køreskolen
  • Fri login til hjemme undervisningssystem
  • 2 kørelektioner til finpudsning af dårlige vaner
  • Inkl. leje af skolevogn til prøven

Samlet pris                                                                                                    3.300 kr.

Andre udgifter | Kategori B | Generhverv kørekort til bil

• Evt. ekstra kørelektioner á 550 kr.
  • Prøvegebyr til Politiet 890 kr.

Som kørekort generhverver kan du frit deltage i den fælles teori aften hver uge, sammen med alle kørekort aspiranterne. Derudover får du et login til online hjemmeundervisning, hvis du helst vil sidde hjemme i ro og mag og øve. Vil du have ene undervisning i teori foregår det i min køreskole på et fælles aftalt tidspunkt og koster kr. 400,- pr. time.

“Det betyder ikke at du er helt overladt til dig selv, da du altid kan ringe og sparre med mig, hvis teorien er gået i hårdknude.”

Mindst to kørelektioner er nødvendige, hvis du vil lære at orientere dig som loven kræver for at bestå køreprøven. De fleste har tillagt sig nogle dårlige vaner ved kørslen, som den prøvesagkyndige sikkert ikke tillader til køreprøven.

Ring til Ole på 31448012 og lad os snakke om hvilket forløb, som passer dig bedst.

Særlig køreundervisning (efter kørselsforbud)

Du må deltage ubegrænset i de øvrige teorilektioner, som ligger ud over, de lektioner som du ifølge loven skal gennemføre.

Ring til Ole på 31448012, så kan vi aftale dit forløb til, at generhverve dit kørekort hurtigst muligt.

Særlig køreundervisning | Kat B | Generhverv v/Kørselsforbud

Pakkepris kr. 8.900,-

• 8 teorilektioner til 4.500 kr.
  • 8 kørelektioner til 4.400 kr.

Andre udgifter | Kat B | Generhverv

• Leje af bil til køreprøven     800 kr.
  • Prøvegebyr til politiet til     890 kr.
  • Pasfoto til begge prøver ca. 125 kr.
  • Ekstra kørelektioner à         550 kr.

ole d køreskole

Industrivej 14,